من نرم افزار Easy tune رو توی App center دارم که کلی تنظیمات ریز داره ، یه بار Cpu رو بالا بردم که سیستم دیگه بالا نیومد برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در ضمن نرم افزار Easy tune من فقط دو حالت فعال داره که توی عکس زیر میبینید ! شاید بخاطر اینه که هنوز حالت های مختلف اورکلاک رو واسش تعریف نکردم آره ؟
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
MB : Z97X-GAMING 5 Bios Version F5
CPU : i7 4770
VGA : GIGABYTE GTX 970 G1 GAMING
MEMORY : CORSAIR 8GB 2133 VENGEANCE 2x4
POWER : 750 COOLER MASTER
SSD : 60 GB KINGSTONE
HDD : WD BLACK 2TB






پاسخ با نقل قول
Bookmarks